Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dekaartenkiosk.nl.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Elke vijfde kaart gratis
Vanaf €35,- gratis
Altijd inbegrepen
Ik ben Joice. Geboren en getogen in Holten. Samen met mijn ouders, broer en zusjes woonde ik op de boerderij. Opa en Oma om de hoek en de Holterberg achter mij. Inmiddels ben ik samen met mijn vriend in Nijverdal neergestreken.
In 2014 ronde ik de opleiding tot grafisch vormgever af en startte ik mijn carriere in de creatieve sector. Naast het werken voor de werkgever vond ik het altijd belangrijk om mijn creativiteit in eigen werk te blijven ontwikkelen.
Contact